...eerste computer... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu ...eerste computer... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

...eerste computer...

Door: Laurent-Jan en Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

11 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Vandaag een rustig dagje voor Thom, een beetje tuinieren, spelen, fietsen (hij kan nu inmiddels ook zelfstandig op en afstappen, nu nog proberen niet het hele fietspad te gebruiken) en Soukie pesten. Vandaag komt er weer een nieuw kadootje voor Thom, zijn eerste computer. Na luid 'geohhhh' begint hij fanatiek op alle knoppen te tikken. Dit is een schot in de roos. Ook al verstaat hij de computer nog niet hij begint hem wel al na te praten. Er klinken nu teksten als "blijf doorgaan', 'goed zo' en 'fantastisch door de kamer. Hij spreekt het een en ander nogal nasaal uit dus waarschijnlijk zijn wij de enigen die hem kunnen verstaan. Bij het opruimen van zijn computer moet deze natuurlijk op de studeerkamer naast onze computers staan.
We merken overigens steeds meer dat hij ons probeert na te praten, waar we eerder rustig over zijn hoofd heen even overlegden of hij iets wel/niet mocht doen moeten we nu onderhand wel gaan oppassen met wat we zeggen. Naast napraten probeert hij ons ook in alles na te doen en moet hij overal mee helpen. Ook wil hij sinds een paar dagen geen stokjes meer bij het eten en probeert hij zijn bestek net als wij vast te houden, dit lukt hem overigens best goed.

• 14 Juli 2012 - 14:39

SRQ:

Ik kan alleen maar zeggen WOW!! heerlijk deze verhalen!

XXX
    Suzanne ,Remmelt en Quinten