A diploma - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu A diploma - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

A diploma

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

27 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Na 14 intensieve dagen waarbij Thom 4 uur met plezier in het zwembad heeft gelegen is het dan zover. Thom mag afzwemmen.
Onder water door een ring zwemmen, borstcrawl, rugcrawl, schoolslag, rugslag, watertrappelen, duiken en met kleren aan zwemmen heeft hij inmiddels allemaal onder de knie. Aangemoedigd door opa en oma is hij dan ook na een half uur afzwemmen in het bezit van zijn A diploma. Apetrots wordt er nog een ererondje door het zwembad gelopen zodat iedereen goed kan zien dat het hem gelukt is. Eenmaal weer thuis laat hij ons weten dat hij B en C ook wil halen. We nemen nu eerst maar even een weekje rust, misschien dat het ons nu wel lukt om zijn paspoort te regelen want dat lijkt toch wat lastiger te regelen dan zijn A diploma.
Je zou zeggen dat Thom na dagelijks 4 uur in het water gelegen te hebben het wel even droog wil houden maar nee hoor, na een zwemsessie van 4 uur doet hij niets liever dan met zijn buurjongens weer in het zwembadje in de tuin spelen.