De procedure... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu De procedure... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

De procedure...

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

26 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Een jaar na de komst van Thom zijn wij begonnen met de tweede adoptie procedure. Uiteindelijk is ons dossier half januari naar China vertrokken.
Woensdag 26 februari krijgen wij alweer het verlossende telefoontje. Een zoon, bijna 5 jaar oud, is op 2-jarige leeftijd geholpen aan een gaatje in zijn harttussenschot. Het is bijna te mooi om waar te zijn.
Als wij een week later een paar foto's krijgen is het helemaal compleet. Een vrolijk jongetje kijkt onbevangen in de lens. Nu wordt ons geduld weer op de proef gesteld. Het wachten op de Letter of Acceptance (of Letter Seeking confirmation) is begonnen. Aangezien de matching in Nederland heeft plaatsgevonden kan deze brief nog wel even op zich laten wachten, wachttijd variërend van 4 weken tot 4 maanden. Daarna kan het nog zo'n 2 maanden duren voordat wij zullen afreizen.

• 16 April 2014 - 14:58

Ron:

Gaaf! Maar natuurlijk "oud" nieuws.

(we kregen vandaag pas een mailtje dat jullie dit gepost hadden)