Reisschema - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

Reisschema

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

10 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Nog een paar dagen en dan vertrekken wij naar China. De laatste voorbereidingen zijn in volle gang. Wij hebben inmiddels het reisschema gekregen. Het programma lijkt erg op de vorige keer.

13 juni vertrek vanuit Amsterdam
14 juni 8.55 aankomst in Beijng, overnachting in het CITIC hotel dat we nog kennen van de vorige keer.
15 juni: vertrek naar Hangzhou, aankomst om 13.15. Verblijf in Ramada Plaza HaiHua Hotel
16 juni: .....DE OVERDRACHT bij het Civil Affairs Bureau..!!!!
17 juni: Civil Affairs voor papier werk en notaris gedoe. Daarna vertrek naar Ningbo, de plaats van het weeshuis, alhier zal het Chinese paspoort geregeld worden. Hopelijk kunnen we ook het weeshuis bezoeken.
18 juni: ff niks.
19 juni: ontvangst notariele aktes, tour naar West Lake.
20 juni: pasfoto's Daniel maken, paspoort is klaar.
21 juni: terug naar Beijing.
22 juni: paperassen en verder helemaal niks...
23 juni: gids gaat naar het Ministerie van Buitenlandse zaken voor de legalisatie van de documenten.
24 juni: documenten zijn klaar en gaan naar de Chinese ambassade voor jawel....legalisatie...nog meer stempels dus. Tevens visum aanvraag Daniel.
25 juni: uitstapje naar de Grote Muur.
26 juni - 30 juni....nog meer vrije dagen.
1 juli: ontvangst visum en alle gelegaliseerde documenten.
2 juli: terug naar Nederlands.

• 13 Juni 2014 - 06:26

Fam. Jansen:

Vandaag vliegen jullie naar China. Naar het land van jullie prachtige zonen. Wij wensen jullie een hele mooie tijd en een fijne reis. Geniet ze weer!!!

Liefs, Bart, Natascha, Valerie en Lucas.