De 13e dag - Reisverslag uit Peking, China van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu De 13e dag - Reisverslag uit Peking, China van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

De 13e dag

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

26 Juni 2014 | China, Peking

Vandaag weer een relax dagje in en om het zwembad bij het hotel. Na langdurig ontbijten weer even spelen in het speeltuintje, dan huiswerk maken en daarna weer het zwembad in. We komen al aardig in het ritme. Het is niet heel warm (32 °C) en bewolkt. Thom is inmiddels zwart geworden en ook Daniël begint een beetje kleur te krijgen. Als Thom zijn huiswerk maakt kan Daniël op de I-pad heel geduldig en geconcentreerd puzzels maken. De komende paar dagen zal de temperatuur gaan oplopen. Vanavond eten we Peking eend, tja dat moest er toch een keer van komen in Beijing. Daniël lijkt overigens steeds meer van het Nederlands te begrijpen. Vandaag hebben wij hem toch even streng toegesproken toen hij met een boek ging gooien. Hij reageert hier stil op en keek stoïcijns voor zich uit waarna er na een paar minuten de tranen over zijn wangen liepen. Veel meer dan Thom in zijn eerste weken laat hij al zijn emoties blijken.