De 14e dag - Reisverslag uit Peking, China van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu De 14e dag - Reisverslag uit Peking, China van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

De 14e dag

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

27 Juni 2014 | China, Peking

Vandaag zijn de mannen gelukkig vroeg wakker. Wij worden om 7.30 opgehaald door de taxi om naar het Aquarium te gaan. Hier kijken wij onze ogen uit en de mannetjes hebben hier veel plezier. De temperatuur begint inmiddels op te lopen en het wordt al wat minder aangenaam om lang buiten te blijven. Na het aquarium nemen wij een boot naar het Zomerpaleis. Inmiddels is het alweer 14.00 en besluiten wij om daar maar niet naar binnen te gaan. Wij zijn hier 2 jaar geleden met Thom ook al geweest. In de taxi terug valt Daniël in slaap. Na veel file komen wij uiteindelijk om 16.00 aan in het hotel. Wij gaan heerlijk weer een duik nemen. Aanvankelijk had Daniël geen zin en ging hij in bed liggen maar na een half uurtje was hij overtuigd en ging hij vervolgens helemaal los in het zwembad. Waarbij hij de vorige keer met enige moeite zijn hele hoofd onder water kon doen gaat hij nu zijn grenzen verder uitbreiden. Uiteindelijk is het zwembad onderwater veel leuker en bevindt hij zich een groot deel van de tijd onder water. Ook durft hij inmiddels van een randje te springen. Eerder deze week was dit nog niet bespreekbaar.
Voor het slapen gaan is het nu dagelijks ritueel geworden dat Thom voorgelezen wordt en dat Daniël zijn fotoboekje even met ons doorneemt.