De 18e dag - Reisverslag uit Peking, China van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu De 18e dag - Reisverslag uit Peking, China van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

De 18e dag

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

01 Juli 2014 | China, Peking

Vandaag onze laatste dag in China. Zojuist het paspoort van Daniël met het visum ontvangen. Daarnaast had de gids (die echt geweldig is) nog een paar kadootjes voor Thom en Daniël bij zich en een zak Lychees welke de mannetje dankbaar in ontvangst nemen. Vanmiddag nog even naar het zwembad en vanavond afsluitend dineren in ons favoriete Chinese restaurant aan het einde van de straat waar wij inmiddels vaste gasten zijn. Daniël begint inmiddels steeds meer te imiteren. Vandaar dat hij nu met dames deodorant en geurtje rond loopt…..een mannengeurtje kunnen wij nog niet aan hem kwijt….

• 01 Juli 2014 - 13:22

Ingrid:

Zo, wat super leuk om jullie zo te volgen, zeg! Goed om te lezen, het klinkt allemaal heel gezellig. Goeie reis terug naar huis en tot snel!

• 01 Juli 2014 - 15:20

Lida:

Ik heb weer super genoten van jullie avonturen in China. Geweldig mooi en hartverwarmend.
    Ik wens jullie een goede terugreis en heel veel geluk met z'n vieren in Utrecht.

• 01 Juli 2014 - 19:55

Suzanne ,Remmelt , Quinten:

Heel fijn dat jullie reis zo voorspoedig verlopen is
    Hele goede reis ! En tot snel
    X

• 05 Juli 2014 - 20:41

Margot:

Wat geweldig om jullie zo te mogen volgen! Heel veel geluk samen met dit nieuwe mooie mannetje!