een mooie afsluiter - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu een mooie afsluiter - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

een mooie afsluiter

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

28 April 2013 | Nederland, Nederland

Inmiddels is Thom al bijna een jaar in Nederland. Dit jaar begon met de operatie om zijn huig te verlengen. Na een opname van slechts 2 dagen stond hij alweer buiten te voetballen. De periode van 4 weken die hierop volgde waarin hij slechts vloeibaar mocht eten heeft hij goed doorstaan. Zonder klagen heeft hij alles ondergaan. Toch was hij weer heel gelukkig toen hij weer noedels mocht eten.
Inmiddels merken we goed verschil en kan hij een stuk duidelijker praten, dit merkt hij zelf ook.
Nog herstellende van deze operatie heeft hij ook zijn eerste cito toets gemaakt waarbij hij boven verwachting goed scoorde. Voor rekenen scoorde hij reeds een B en voor taal al een D.
De volgende uitdaging was de wintersportvakantie. Zes dagen op rij had hij een halve dag skiles waar hij veel plezier in had.
Na 1 dag skien kon hij met ons de blauwe piste af en was hij zo enthousiast dat hij nauwelijks tijd had om te lunchen.
De integratie van Thom vordert gestaag. Naast een uitgebreid repertoire van Nederlandse liedjes was het afgelopen vrijdag koningsdag. Uitgedost in het oranje kleren deed hij mee aan de optocht door de woonwijk.

Al met al genieten wij nog elke dag van de aanwezigheid van onze kleine man die inmiddels ook alweer 10 cm gegroeid is. Wij blijven ons verbazen over de snelheid waarmee hij alles oppikt. Elke dag staat hij vrolijk op en is het een groot feest om hem om ons heen te hebben.