De 2e week in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu De 2e week in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

De 2e week in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

18 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

De tweede week in Nederland is snel voorbij gegaan. De dag vult zich met het halen en brengen van Thom van en naar school, stukjes fietsen en knutselen. De afgelopen week zijn wij ook naar het ziekenhuis geweest voor de diverse controles. Dit verliep allemaal soepel en Daniël werkte erg goed mee. Alleen bij het bloedprikken kwamen er een paar tranen echter zonder verzet. Alle resultaten waren goed en van de operatie aan zijn hart is niks meer terug te vinden. Met het mooie weer zijn wij al een paar keer naar de recreatie plas aan het einde van de straat geweest. Inmiddels vraagt Daniël elke dag of wij hier heen gaan. Hij moet nog wel even wennen aan het wat koudere water. Thom krijgt ook regelmatig vriendjes te spelen. Hier doet Daniël fanatiek bij mee. Het fietsen vordert gestaag en het lukt inmiddels om ook af te dalen zonder van de fiets af te kletteren. Vanochtend wakker gemaakt door Daniël met de tekst “mamma wakkel wolden’.
Het eten gaat goed hij eet nagenoeg alles. Inmiddels snapt hij dat het eten niet meteen weggehaald wordt dus het volproppen van zijn mond gebeurt al wat minder.
Inmiddels is de laatste schoolweek ingegaan en heeft Thom nog een uitje met alle groepen 3 naar de speeltuin. Wij zijn uitverkoren om o.a. wat pannenkoeken te bakken voor de lunch. Eenmaal in de speeltuin vindt Daniël al snel zijn weg. De klasgenoten van Thom ontfermen zich al snel over hem en zo gebeurt het dat hij omringt door 4 dames uit groep 3 door de speeltuin wandelt. Bij ieder hobbeltje wordt meneer geholpen.
Morgen de laatste schooldag en dan heeft ook Thom vakantie!!

• 05 Augustus 2014 - 18:02

LIES NABBEN:

Als ik er weer aan denk ,moet ik snel even kijken Wat heerlijk die 2 kids.
    Groetjes Lies .