6/7/2012 De speeltuin - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu 6/7/2012 De speeltuin - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurent-Jan en Mirjam Westen - WaarBenJij.nu

6/7/2012 De speeltuin

Door: Laurent-Jan en Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Laurent-Jan en Mirjam

06 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Vandaag wordt er weer een rondje gefietst en staat de speeltuin op het programma. Bij aankomt bij de speeltuin wil Thom niet naar binnen, na enige pressie gaat hij toch naar binnen. Na een verkennend rondje te hebben gelopen rondom de speeltuin is hij overtuigd dat het weleens leuk zou kunnen zijn. Hij gaat volledig los op de hoogste glijbanen en klimrekken en vindt het helemaal geweldig. Met enige tegenzin verlaat hij na een paar uur weer de speeltuin. Vandaag voor de verandering geen noedels maar rijst, ook deze gaan er soepel in. Hierna nog een even in bad waarin hij zich prima vermaakt en om half acht maar weer eens naar bed. Opvallend is dat hij de afgelopen dagen nog nooit heeft lopen jengelen bij het naar bed gaan, ook nu gaat hij zonder gezeur naar bed ondanks dat de smurfen (waarnaar hij zit te kijken) erg leuk zijn. Morgen gaan we naar het zwembad voor een introductieles. Toen we hem dit vertelde begon hij helemaal te glunderen. Het zal mij benieuwen hoe hij het morgen gaat doen met de andere kinderen.

• 06 Juli 2012 - 18:29

Marja Landzaat:

Wat leuk Mirjam en Laurent Jan, wanneer ik mijn mail kijk, lees ik snel even het verslag en bekijk de foto's. Volgens mij is het genieten bij jullie!!